مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 10:152016-01-13سياسي

کسی که به نام هاشمی وام میلیاردی گرفت!


اسناد رانت خواری مؤسسه ای که خبرگزاری تسنیم مدعی شده متعلق به هاشمی رفسنجانی و خانواده اش است، پای فردی با گذشته ای عجیب و غریب با توانمندی های متعدد را به میان کشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق با این مقدمه ادامه داد: فردی با چندین شناسنامه (به گفته کیهان) که از یک سو با محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی نژاد - که هم اکنون در زندان به سر می برد - و خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی، رابطه دارد و از سوی دیگر خودش را نماینده محسن رضایی معرفی می کند و علیه اصلاح طلبان حرف می زند ولی وقتی منافعش حکم کند، با چرخش 180 درجه ای می تواند خودش را اصلاح طلب هم جا بزند و روزنامه مدعی اصلاح طلبی منتشر کند، با مؤسسه ای با نام هاشمی رفسنجانی کلاهبرداری کند اما بعد در گفت وگو با خبرگزاری فارس علیه هاشمی موضع بگیرد.

مرد هزارچهره دوره هفتم و هشتم و نهم انتخابات مجلس از ساوه و زرندیه نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده - که البته شواری نگهبان صلاحیتش را رد کرد - و امسال هم قصد ورود به مجلس را دارد! خبرگزاری تسنیم در گزارشی مدعی شده بود که مؤسسه موسوم به تنظیم، حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 86 وام 5,2 میلیارد تومانی از بانک ملی گرفته و هنوز پس نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که به نام هاشمی وام میلیاردی گرفت!

کسی که به نام هاشمی وام میلیاردی گرفت!