مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 21:162016-02-07ورزشي

تقابل اصفهانی ها با صدرنشینان در گام نخست/ سپاهان میهمان، کاشان میزبان


دو نماینده اصفهان در لیگ برتر هندبال در هفته نخست مرحله دوم لیگ با صدرنشینان گروه های دوگانه لیگ یعنی منیزیم فردوس و نفت و گاز گچساران روبرو می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان روز دوشنبه 19 بهمن ماه با برگزاری 4 دیدار همزمان آغاز می شود و تیمهای صعودکننده از دو گروه اولیه با هم به رقابت می پردازند.

سپاهان و شهرداری کاشان دو نماینده استان اصفهان در این رقابتها هم در هفته نخست این مرحله تقابل سختی مقابل صدرنشینان دو گروه لیگ دارند؛ سپاهان در مشهد میهمان منیزیم فردوس خواهد بود و شهرداری کاشان از نفت و گاز گچساران پذیرایی می کند.

مدعی قدیمی رودرروی مدعی جدید زردپوشان سپاهان که از باسابقه های لیگ برتر هندبال محسوب می شوند و سالها به عنوان یک تیم مدعی در این لیگ حضور داشته اند امسال با ترکیبی متفاوت و جوانتر پا به میدان نهاده و به نظر نمی رسد مانند گذشته چندان مدعی باشد.

شاگردان رحیمی زاده که گویی با هدف اولیه صعود از مرحله گروهی پا به این رقابتها گذاشتند با کسب نتایجی متوسط و حتی نوسان در برخی مقاطع، با قرار گرفتن در رده چهارم گروه A پس از نفت و گاز گچساران، مس کرمان و هیئت هندبال تهران به عنوان آخرین صعود کننده به مرحله دوم راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل اصفهانی ها با صدرنشینان در گام نخست/ سپاهان میهمان، کاشان میزبان

تقابل اصفهانی ها با صدرنشینان در گام نخست/ سپاهان میهمان، کاشان میزبان