مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 16:512016-02-09ورزشي

کاشان؛ پرتلاش مثل همیشه/ سپاهان ترمز صدرنشین را کشید


هفته نخست مرحله دوم لیگ برتر هندبال با تساوی ارزشمند سپاهان مقابل منیزیم صدرنشین و شکست کاشان مقابل نفت و گاز گچساران همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هفته نخست از مرحله دوم لیگ برتر هندبال در حالی برگزار شد که با یک تساوی و یک شکست برای نمایندگان اصفهان همراه بود.

زردپوشان سپاهان که از باسابقه های لیگ برتر هندبال محسوب می شوند و سالها به عنوان یک تیم مدعی در این لیگ حضور داشته اند امسال با ترکیبی متفاوت و جوانتر پا به میدان نهاده و به نظر نمی رسید مانند گذشته چندان مدعی باشد.

شاگردان رحیمی زاده که گویی با هدف اولیه صعود از مرحله گروهی پا به این رقابت ها گذاشتند با کسب نتایجی متوسط و حتی نوسان در برخی مقاطع، با قرار گرفتن در رده چهارم گروه A پس از نفت و گاز گچساران، مس کرمان و هیئت هندبال تهران به عنوان آخرین صعود کننده به مرحله دوم راه یافتند.

سپاهان دوباره اوج می گیرد؟ اما در مقابل این تیم منیزیمی قرار داشت که امسال در غیاب ثامن ها به خوبی یارگیری کرده و نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا خواهد بود.

این تیم در مرحله گروهی بدون شکست و با اقتدار در رده نخست گروه B قرار گرفت و به مرحله دوم صعود کرد.

برخلاف تصورات که گمان می رفت سپاهان در برابر منیزیم آن هم در فردوس دوام نمی آورد این تیم با استفاده از تجربه حضور چندساله خود در لیگ برتر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان؛ پرتلاش مثل همیشه/ سپاهان ترمز صدرنشین را کشید

کاشان؛ پرتلاش مثل همیشه/ سپاهان ترمز صدرنشین را کشید