مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 13:152016-02-14ورزشي

خبرسازی و مصاحبه خیالی با فوتبالیست ها!


یکی از موضوعات مهمی که وجود دارد، اظهارات و خبرسازی هایی است که اخیراً در جامعه ورزش کشورمان به راه افتاده است؛ گفت وگوهای خیالی یکی پس از دیگری منتشر می شود و در واقع همین موضوع سبب شده که بازیکنان و مربیان برای خودشان به دنبال راه حل های مناسبی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون در این رابطه نوشت: آیا تا به حال فوتبال بازی کردی؟ آیا تا به حال در برنابئو بازی کردی؟ تو مناسب ترین فرد برای پرسیدن در مورد خوش رفتاری نیستی، تو احمقی! این پاسخ مارسلو، مدافع تیم فوتبال رئال مادرید به خبرنگاری است که از بازی او به شدت انتقاد کرده بود؛ رفتاری که البته به هیچ عنوان در شأن این قشر فرهیخته نیست.

اوایل دهه 80 خورشیدی بحثی به راه افتاده بود مبنی بر اینکه فلانی که می خواهد درباره فوتبال نظر بدهد عکسی با شورت ورزشی ندارد؛ یعنی شورت ورزشی شده بود معیاری برای صلاحیت افراد.

این بحث اما کم کم و با ورود سیاسیون به ورزش برچیده شد، چه اینکه بسیاری از مدیران موفق هم عکسی با شورت ورزشی نداشتند و خیلی از آن ها اصول مدیریت را بلد بودند.

در بین خبرنگاران هم بسیاری از خبرنگاران موفق هستند که بدون آنکه فوتبال بازی کرده باشند، اصول کاری خودشان را بلدند به عنوان نمونه عادل فردوسی پور یکی از افرادی است که پیش از ورود به عرصه مطبوعات، فوتبالیست قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرسازی و مصاحبه خیالی با فوتبالیست ها!

خبرسازی و مصاحبه خیالی با فوتبالیست ها!