مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اسفند 1394 ساعت 11:202016-03-04فرهنگي

وقتی فیلمی را بدون اطلاع صاحبش هدیه می دهیم!


کارگردان فیلم «ماهی و گربه» با اشاره به بحث فرصت سوزی فیلم ها برای شرکت در فستیوال های بین المللی گفت: نمایش فیلم ها بدون هماهنگی با پخش کننده هایشان ضربه ی غیرقابل جبرانی را به بعضی از آن ها خواهد زد.

- کارگردان فیلم ماهی و گربه با اشاره به بحث فرصت سوزی فیلم ها برای شرکت در فستیوال های بین المللی گفت: نمایش فیلم ها بدون هماهنگی با پخش کننده هایشان ضربه ی غیرقابل جبرانی را به بعضی از آن ها خواهد زد.

شهرام مکری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بحث فرصت سوزی فیلم های ایرانی برای شرکت در فستیوال های بین المللی گفت: مشابه اتفاقی که اخیرا درباره فیلم های ایرانی که همراه با سفر رییس جمهور به کشورهای اروپایی نمایش پیدا کردند، شنیده می شود برای ما هم رخ داده است.

مکری اضافه کرد: زمانی که آقای رییس جمهور سفری به فرانسه داشتند بسته ای به عنوان کادوی فرهنگی نیز با خودشان به این کشور بردند که شامل فیلم های ایرانی و همچنین فیلم ماهی و گربه هم بود اما صحبت و قراری درمورد نمایش آن ها نبود.

این کارگردان ادامه داد: ولی ما متوجه شدیم که فیلم ماهی و گربه در قالب یک هفته ی فیلم در کشور فرانسه نمایش داده شده است.

اما این فیلم پخش کننده ی بین المللی (آقای اطبایی) دارد و از طرفی دیگر حقوق نمایش اروپایی فیلم به یک کمپانی سوییسی تعلق دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی فیلمی را بدون اطلاع صاحبش هدیه می دهیم!

وقتی فیلمی را بدون اطلاع صاحبش هدیه می دهیم!