مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1395 ساعت 10:452016-04-13حوادث

«دور دور» خونین!


دور دور شبانه دختران و پسران جوان در حالی به جنایتی خونین گره خورد که لیفان سوار بی گواهینامه، خانواده ای را داغدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای این جنایت هولناک چند ساعت قبل از آغاز تحویل سال جدید هنگامی رخ داد که چند جوان پسر و دختر، سوار بر خودروهای گرانقیمت به بولوارهاشمیه مشهد رفتند تا به اصطلاح دور دور کنند.

در حالی که دور دورها به بولوارشهیدصارمی کشیده شده بود و آن ها نیمه های شب در خیابان های خلوت می چرخیدند، ناگهان چشمان جوان لیفان سوار به سوی دخترانی خیره شد که سوار بر پژو206 بودند.

در این هنگام بود که او فرمان خودرو را به مسیر حرکت دختران چرخاند تا با نزدیک شدن به آن ها، بتواند شماره تلفنی رد و بدل کند.

مزاحمت های خیابانی مدتی طول کشید اما جوان مذکور دست بردار نبود و به رفتارهای خود ادامه می داد.

گزارش خراسان حاکی است: در حالی که عقربه های ساعت حدود یک بامداد را نشان می داد، جوان 26ساله دیگری که سوار بر خودروی لکسوس بود، در کنار خودروی آنان قرار گرفت.

لیفان سوار بی گواهینامه با این تصور که جوان لکسوس سوار نیز قصد دارد از دختران مذکور شماره تلفن بگیرد، به مشاجره با وی پرداخت.

در این لحظه جوان 26ساله از خودرو پیاده شد تا پاسخ لیفان سوار را بدهد اما جوان 25ساله که به شدت عصبانی شده بود، سوار بر خودرو به صورت دنده عقب حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دور دور» خونین!

«دور دور» خونین!