مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1395 ساعت 04:562016-04-16سياسي

باز هم یک فساد الکی!/ چرا زنجیره ای ها به حاشیه سازی افتاده اند؟


با گذشت سه ماه از اجرای برجام، از این آفتاب تابان آبی برای مردم گرم نشده است.

رسانه های زنجیره ای این روزها ناگزیر از حاشیه سازی برای فرافکنی شده اند؛ - از تحریف سخنان توکلی گرفته تا روزنامه جوان! گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درد بی درمان امروز اقتصاد ایران یعنی تورم موضوع پایان نامه ی دکترای او بوده و به واسطه ی همین مدرک اقتصاد از دانشگاه ناتینگهام انگلستان، بسیاری از حرف هایش درباره ی اقتصاد کشور برای عده ای گزنده و نچسب است.

برخی اقداماتش آنقدر مؤثر بوده که توانسته با یک نطق در مجلس، وزیر کشور را برکنار کند! یک روزی سخنگوی دولت بوده و چندی بعد در قامت کاندیدای ریاست جمهوری خود را نشان داده است.

چند مرتبه در انتشار روزنامه ناموفق عمل کرده و سپس مصلحت را در نمایندگی مجلس دیده، البته سابقه اش در نمایندگی مجلس شورای اسلامی بیشتر از سایر فعالیت هایش است.

" احمد توکلی " نام آشنایی است که در چند روز گذشته دردسرهای زیادی برای رسانه های اصلاح طلب ایجاد کرده و هوا را کاملا برای رسانه های اصلاحات طوفانی نموده است، به نحوی که نه توانایی دارند حرف او را تکذیب کنند نه اینکه گاف رسانه ای خودشان را بپوشانند! توکلی در جلسه ی تصویب کلیات بودجه ی 95 در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای آخر دولت پیشین، شورای عالی امنیت ملی مصوبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم یک فساد الکی!/ چرا زنجیره ای ها به حاشیه سازی افتاده اند؟

باز هم یک فساد الکی!/ چرا زنجیره ای ها به حاشیه سازی افتاده اند؟