مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1395 ساعت 14:212016-04-16حوادث

طلابُرها دستگیر شدند+ عکس


سرنشیان دو دستگاه موتورسیکلت که با ایجاد تصادف عمدی از طریق تخریب آیینه خودرو، سرقت در پشت چراغ قرمز و پرسیدن آدرس از شهروندان ( افراد پیاده ) اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می کردند با تلاش مأموران پلیس آگاهی به دام افتادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در مورخه 10 دی ماه 94 خانم میانسالی با مراجعه به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی به مأموران اعلام کرد که طلا و جواهراتش ( 9 عدد النگوی داخل دستش ) توسط چهار سرنشین دو دستگاه موتورسیکلت به شیوه تهدید با چاقو و بریدن النگو سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت بعنف طلا و جواهرات ( زورگیری ) و به دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 11:30 مورخه 10 دی 94 جهت خرید میوه از خانه خارج شده بودم.

کوچه خلوت بود و یک ماشین وانت که تقریبا هر روز به محله ما برای فروش می آید در انتهای کوچه ایستاده بود.

بعد از خرید میوه به سمت خانه حرکت کردم که در مقابل در خانه دو موتوری هر کدام با دو سرنشین به من نزدیک شدند؛ یک نفر از آنها یک آدرس اشتباه پرسید و من گفتم که چنین آدرسی در این منطقه وجود نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلابُرها دستگیر شدند+ عکس

طلابُرها دستگیر شدند+ عکس