مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 10:002016-04-18سياسي

نمایندگان زن مجلس بخوانند!


در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در دور اول 14 بانو به عنوان منتخب شناخته شده اند و امکان اینکه در دور دوم نیز عده دیگری بر تعداد آنان افزوده شود وجود دارد.

اگرچه نمایندگان زن نیز ابتدا نماینده همه آحاد جامعه اعم از زنان و مردان هستند اما معمولا نیمی از جمعیت جامعه یعنی زنان از آنان انتظارت بیشتر و خاص تری دارند که در این مقال به برخی از آنها می پردازیم: خواهران ارجمندم! زنان ارزشمند و فعال ایرانی! بزرگوارانی که جسارت کردید و به دریا زدید جهادتان مقبول و دوران فرصت خدمتتان درخشان .

همانطور که می دانید زنان در جایگاه تاثیرگذاری اجتماعی بسیار بالا و دارای نقش زیربنایی در زندگی خانوادگی هستند؛ اما آنطور که شایسته و بایسته است مورد توجه قانونی قرار نگرفته اند و ضرورت دارد که در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تشکیل کارگروههای تخصصی با حضور نخبگان و فعالان حوزوی و دانشگاهی ، علمی و سیاسی و حقوقی حوزه زنان ، نسبت به شناخت ماموریت ها، مسئولیت ها و انتظارات جامعه ایرانی از ایشان در جایگاههای دختری ، همسری، مادری ،دانشجویی ، شاغل بودن و .

اقدام و نیازهای هر دسته شناخته شود ، همچنین قانونگذاری لازم در جهت پاسخگویی به نیازهای ایشان در بلندمدت و میان مدت صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان زن مجلس بخوانند!

نمایندگان زن مجلس بخوانند!