مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 13:562016-04-18سياسي

برخی سوالات دانشجویان پیرامون بن کارت مجازی نمایشگاه کتاب+ پاسخ


پس از اعلام وزارت ارشاد جهت ارائه بن کارت مجازی به دانشجویان، سوالات فراوانی مطرح شد که در این مجال برخی پرسش ها و پاسخ های عنوان شده منتشر می شود، - تا راهنمای دانشجویان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، ثبت نام بن کارت دانشجویی ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد.

امسال قرار است کارت های مجازی ارائه شود، بر این اساس وزارت ارشاد اعلام کرد: به منظور سهولت دسترسی دانشجویان، استفاده از روش های نوین فناوری، جلوگیری از سوء استفاده و توزیع صحیح یارانه خرید کتاب در میان دانشجویان تصمیم گرفته شد تا کارت مجازی به جای کارت فیزیکی برای دانشجویان صادر شود.

مزایای این کارت ها: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت آسان پرداخت، دانشجویان صرفا از طریق نرم افزار آپ می توانند نسبت به پرداخت سهم خود اقدام کنند.

با استفاده از این روش مواردی همچون مراجعه دانشجو به بانک برای دریافت بن کارت های فیزیکی خرید کتاب، اتلاف وقت دانشجویان، ازدحام و شلوغی در شعب بانک عامل و آلودگی زیست محیطی کاهش پیدا می کند.

از سوی دیگر دانشجویان با داشتن صرفا یک گوشی هوشمند و نصب نرم افزار آپ به راحتی می توانند نسبت به دریافت کارت مجازی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سوالات دانشجویان پیرامون بن کارت مجازی نمایشگاه کتاب+ پاسخ

برخی سوالات دانشجویان پیرامون بن کارت مجازی نمایشگاه کتاب+ پاسخ