مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 ساعت 10:062016-04-27اقتصادي

شیوع خودکشی کودکان در تونس!


سمیره مرعی فریعه وزیر امور زنان و خانواده و کودکان تونس گفت: اوضاع نامناسب اجتماعی و اقتصادی موجب افزایش خودکشی در میان کودکان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آماری های رسمی نشان می دهد تلاش برای خودکشی در میان کودکان در سال 2015 بیش از 400 درصد نسبت به سال 2014 افزایش یافته است.

سمیره مرعی فریعه وزیر امور زنان ، خانواده و کودکان تونس در این باره گفت: موارد خودکشی در میان کودکان در سال 2014 تنها 40 مورد بود که این تعداد در سال 2015 به 184 مورد رسیده است.

فریعه در جریان جلسه عمومی نمایندگان مجلس تونس گفت: افزایش تعداد موارد خودکشی لازم به توضیح نیست ولی باید به خانواده ها نسبت به این مساله آگاهی بیشتری داد.

وی گفت تمایل کودکان به خودکشی راهی برای بیان احساس ناامیدی در میان خانواده هایی است که در وضعیت نامناسب اجتماعی و اقتصادی به سر می برند و کودکان خود را باری بر دوش آنان می دانند.

وزیر امور زنان خانواده و کودکان تونس گفت گزارش نماینده حمایت از کودکان نشان می دهد ایالت صفاقس مقام اول را در موارد اقدام به خودکشی به خود اختصاص داده و 34 مورد خودکشی در این ایالت ثبت شده و ایالت های بنزرت و باجه نیز با 18 مورد خودکشی در ردیف دوم و سوم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع خودکشی کودکان در تونس!

شیوع خودکشی کودکان در تونس!