مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:402016-05-02ورزشي

مرزی که «امیرحسین» نتوانست حفظش کند و معلوم نیست ما هم بتوانیم!


در روزهایی که «امیرحسین» هفده ساله میان زندان و مراجع قضایی در رفت و آمد است و به سوالاتی که از وی درباره چرایی و چگونگی ارتکاب قتل دختر شش ساله و دیگر اتهاماتش پاسخ می دهد تا مقدمات محاکمه اش آماده شود، - این بیماری مدتی است که با ماست و بارها و بارها در حمله به صفحات برخی افراد در دنیای مجازی خود را نشان داده و غائله هایی به دنبال داشته است.

بیماری زشتی که ممکن است از قدیم با ما بوده اما تا پیش از دنیای مجازی مجال بروز نیافته و حالا که عرصه برای بروزش باز شده، هر روز در جایی سرباز می کند و موجی از تلخی در دنیای به ظاهر مجازی می آفریند؛ یک روز در حمله طرفداران یک خواننده به یک بازیگر، روز دیگر برعکس، هفته ای در حمله به داور بازی فوتبال و چند هفته ای در فحاشی به همدیگر و قاتل ستایش.

موج توهین هایی که می تواند به هرجایی سرایت کند، حتی به خانواده افراد، دوستان وی، کسی که مخالف فحاشی های ما باشد و تلاش کند با گذاشتن یک کامنت ما را دعوت به خویشتن داری نماید و.

.

درست شبیه سیلی ویرانگر که اگر تلاش کنیم راهش را ببندیم، یا شکستمان می دهد و یا جای دیگری را ویران کرده و به راه خود ادامه می دهد.

اما این همه خشونت از کجا می آید و توهین کنندگان و آنهایی که از هیچ گونه فحاشی ابایی ندارند، چه کسانی هستند؟ آیا افرادی بزه کار و مجرمند یا کسانی مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزی که «امیرحسین» نتوانست حفظش کند و معلوم نیست ما هم بتوانیم!

مرزی که «امیرحسین» نتوانست حفظش کند و معلوم نیست ما هم بتوانیم!