مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 21:302016-05-02اجتماعي

فروش هوای بسته بندی شده در هند (+عکس)


آلودگی شدید هوا دهلی نو ،پایتخت هند ،یک شرکت کانادایی را ترغیب به فروش هوای تازه بسته بندی شده این کشور، در دهلی نو کرده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شرکت ویتالیتی ایر در ادمونتون کانادا که پیش تر بسته های هوا پاک را در پکن و شهرهای آلوده جهان به فروش رسانده بود ،امیدوار است که این بسته های هوای تازه در آلوده ترین شهر جهان با اقبال خوبی مواجه شود.

هوای شهرهای هند و بویژه پایتخت این کشور که براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی از آلوده ترین شهرهای جهان محسوب می شود، با نداشتن برنامه ای برای کاهش آلودگی به شتاب به سوی بحران پیش می رود.

براساس نتایج یک بررسی که در دهلی نو درخصوص آلودگی هوا انجام شده است ،موارد ابتلا به اختلالات ریه در دهلی نو برای افراد غیر سیگاری با توجه به افزایش مدت زمان زندگی در این شهر افزایش می یابد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه هندوستان تایمز، موسی لام ، موسس شرکت ویتالیتی ایر گفت که محصولات این شرکت سال گذشته در آتش سوزی در جنگل های کالگری در کانادا شناخته شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون محصولات این شرکت در پکن و چند شهر مهم این کشور توزیع می شود خاطرنشان کرد این شرکت در مدت کوتاهی 12 هزار هوای بسته بندی شده را در چین به فروش رسانده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش هوای بسته بندی شده در هند (+عکس)

فروش هوای بسته بندی شده در هند (+عکس)