مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:462016-05-09اقتصادي

اعتراف طیب نیا بار دیگر ادعاهای دولت را نقش بر آب کرد!


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه خوارزمی گفت: دولت یازدهم حتما می خواهد این اعتراف طیب نیا را به گردن دولت قبل بیندازد؛ همانگونه که تاکنون هر گونه نقد و کم و کاستی ها را به دولت قبل ربط داده است.

-   اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید میثم عبدی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، با اشاره به اعتراف جدید دولتی ها و اظهارات وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه سطح تولید به دلیل رکورد از سال 90 هم پایین تر رفته و تلاش می کنیم به تولید سال های 90 و 91 برسیم ، گفت: دولت یازدهم همیشه ادعاهای بی اساس و بی پایه دارد و البته خودشان هم به این امر واقفند؛ متاسفانه به چیزی که می گویند هم عمل نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم ادعاهای بسیار زیادی توسط مسئولین وجود داشت که امروز مردم توقع عمل به وعده های آن ها را دارند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه اعتراف طیب نیا ادعاهای دولت را نقش بر آب کرد، اظهار داشت: دولت یازدهم حتما می خواهد این اعتراف طیب نیا را به گردن دولت قبل بیندازد، همانگونه که تاکنون هر گونه نقد و کم و کاستی ها را به دولت قبل ربط داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف طیب نیا بار دیگر ادعاهای دولت را نقش بر آب کرد!

اعتراف طیب نیا بار دیگر ادعاهای دولت را نقش بر آب کرد!