مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 ساعت 13:062016-05-11سياسي

فرمانده سپاه خوی: رزمایش الی بیت المقدس در پادگان امام(ره) خوی برگزار می شود


رزمایش الی بیت المقدس در پادگان امام(ره) خوی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خوی، سرهنگ محمدباقر اعلایی ظهر امروز در نشست خبری،اظهار داشت: سپاه امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی حاضر به ایجاد امنیت در منطقه است.

وی افزود: تمام رزمایش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تهدیدهای دشمنان طراحی می شود و برگزاری رزمایش ها تمرینی برای مقابله با انواع تهدیدات دشمنان کشور اسلامی ایران است.

اعلایی ادامه داد: در همین راستا، ظرف مدت دو روز، رزمایش الی بیت المقدس در پادگان امام(ره) خوی با شرکت چهار گردان رزمی آغاز می شود و جمعا 12 گردان نظامی با حضور 4 هزار و 500 نفر بسیجی، روز جمعه در صبحگاه مشترک حاضر می شوند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله خوی تصریح کرد: دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و پدافند غیرعامل از جمله برنامه های چهار گردان رزمی عملیاتی سپاه خوی است که در این مراسم از خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان به همراه مسئولین شهرستانی دعوت به عمل آمده است.

اعلایی با اشاره به اهداف و برنامه های این رزمایش، بیان کرد: فراخوان و برگزاری کلاس های آموزش تخصصی سلاح، راهپیمایی شبانه، اجرای کمین و ضد کمین، اجرای انواع برنامه های فرهنگی در همین راستا و حضور پررنگ همراه با بسیجیان شرکت کننده در رزمایش برای اقامه نماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه خوی: رزمایش الی بیت المقدس در پادگان امام(ره) خوی برگزار می شود

فرمانده سپاه خوی: رزمایش الی بیت المقدس در پادگان امام(ره) خوی برگزار می شود