مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1395 ساعت 05:402016-05-17سياسي

سفر مردم خراسان برای شنیدن موسیقی به بجنورد!


گروه «ناگفته» قرار بود بلافاصله بعد از اجرای کنسرت در سی ام و سی و یکم اردیبهشت ماه از شهر اصفهان به درخواست مردم هنردوست و فهیم مردم استان خراسان، - با لغو مکرر اجراهای زنده موسیقی سنتی در شهرهای خراسان رضوی و حتی جلوگیری از اجراهای استاد کیهان کلهر و استاد شهرام ناظری به همراه حافظ ناظری در نیشابور، احتمالاً مردم این خطه راهی جز تقویت روش پیشین ندارند و تصور می شود این اساتید برجسته می توانند اهالی مشهد، نیشابور و سایر شهرهای خراسان را در بجنورد ملاقات کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ با وجود آنکه تمامی مراحل دریافت مجوز از تمامی مراجع ذیصلاح صورت پذیرفته بود، اجازه اجرای کنسرت ناظری ها ساعاتی قبل از شروع فروش بلیط در شهر نیشابور بازهم داده نشد.

با وجود آنکه انتظار می رفت کنسرت ناگفته که توسط استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری اجرا می شود، با توجه به سبک کلاسیک اش و استقبالی که از آن در دنیا به عمل آمده، در نیشابور شهر شاعران بزرگ و موسیقی کهن نیز با استقبال مواجه شود.

گروه ناگفته قرار بود بلافاصله بعد از اجرای کنسرت در سی ام و سی و یکم اردیبهشت ماه از شهر اصفهان به درخواست مردم هنردوست و فهیم مردم استان خراسان، بدون همراهی اعضای بانوان ارکستر که پیشتر از حضورشان جلوگیری به عمل آمده بود راهی شهر شاندیز مشهد شوند که این اتفاق به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مردم خراسان برای شنیدن موسیقی به بجنورد!

سفر مردم خراسان برای شنیدن موسیقی به بجنورد!