مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1395 ساعت 12:212016-05-17سياسي

/اختصاصی فارس/ کنسرت شهرام ناظری با وجود دریافت مجوز لغو شد+تصویر مجوز


درحالی که روز گذشته شورای تامین استان نیشابور اعلام کرد که کنسرت شهرام ناظری مجوز نداشته است، خبرگزاری فارس تصویر مجوز این کنسرت که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی صادر شده است را منتشر کرد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی فارس، اولین کنسرت تور ایران کیهان کلهر که قرار بود بیست ویکم اردیبهشت ماه در سالن سیمرغ شهر نیشابور برگزار شود، لغو شد.

همچنین روز گذشته روابط عمومی تور کنسرت ناگفته اعلام کرد که اجازه اجرای کنسرت ناظری ها ساعاتی قبل از شروع فروش بلیت، در شهر نیشابور داده نشد.

اما از طرفی اکبر آقابیگی عضو شورای تأمین شهرستان نیشابور گفت است که برای کنسرت های اخیر در نیشابور هیچ گونه مجوزی صادر نشده بود و و وزیر در این مورد حتماً اشتباه کرده است.

در ادامه تصویر مجوز کنسرت شهرام ناظری که در تاریخ بیست ویکم اردیبهشت ماه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی صادر شده است را می بینید: انتهای پیام/ http://fna.

ir/FDVHTO نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اختصاصی فارس/ کنسرت شهرام ناظری با وجود دریافت مجوز لغو شد+تصویر مجوز

/اختصاصی فارس/ کنسرت شهرام ناظری با وجود دریافت مجوز لغو شد+تصویر مجوز