مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1395 ساعت 11:112016-05-19دانش

برنامه شناسایی و هدایت بیماران دیابتی ایذه خودجوش و دانشجویی بوده است!


دانشجویان دانشگاه های ایذه با رد شایعه راه اندازی کمپ های بهداشتی در ایذه از سوی مسئولان ایذه اعلام کردند: این برنامه خودجوش و دانشجویی بوده و به شکل رایگان برگزار شده و مسئولان هیچ نقشی در آن نداشتند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو "از اهواز، برنامه شناسایی و هدایت بیماران دیابتی امسال در سطح اماکن عمومی و پارک های شهرستان توسط مرکز بهداشت و چند تن از دانشجویان داوطلب تربیت مربی مدارس دانشکده سما واحد ایذه در سطح شهرستان برگزار شد.

پس از برگزاری این برنامه دانشجویی با همکاری معاونت بهداشت و استقبال مردم در سطح شهرستان برخی مسئولان با شایعه پراکنی در بین مردم مدعی شدند این برنامه با حمایت مسئولان برگزار شده است! جیبا، معاون مرکز بهداشت شهرستان ایذه در پاسخ به این سئوال که آیا این برنامه توسط نماینده یا شخص خاصی حمایت می شود، گفت: این برنامه کاملا به صورت خودجوش بوده و صرفا توسط مرکز بهداشت با همکاری چند تن از دانشجویان داوطلب دانشکده سما واحد ایذه انجام شده و فرد خاصی از این برنامه حمایت نمی کند.

وی با اشاره به شعار بهداشت جهانی در سال جدید پیشگیری از دیابت بیان داشت: با همکاری دانشجویان سعی می کنیم این اقدام انسان دوستانه را تا هفته های دیگر ادامه دهیم تا بتوانیم شاخص های بهداشتی را در منطقه ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه شناسایی و هدایت بیماران دیابتی ایذه خودجوش و دانشجویی بوده است!

برنامه شناسایی و هدایت بیماران دیابتی ایذه خودجوش و دانشجویی بوده است!