مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 11:112016-05-28سياسي

این میتینگ انتخاباتی نیست، یک جشن است /قدرت نمایی با سلام به دکترها!


این میتینگ انتخاباتی نیست، یک جشن است! آن هم درست در دوران اوج دولتی که در مقابل نقد های طنازانه انگار چیزی جز بروز عصبانیت در اختیار ندارد که خود سوژه های طنز تازه ای می زاید.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزای دانشجو به نقل از فردا نیوز؛ محمد مهدی شیخ صراف نوشت: این میتینگ انتخاباتی نیست، یک جشن است! آن هم درست در دوران اوج دولتی که در مقابل نقد های طنازانه انگار چیزی جز بروز عصبانیت در اختیار ندارد که خود سوژه های طنز تازه ای می زاید.

اگر بیش از یک دهه قبل یک هفته نامه مثل مجله چلچراغ نبض جوانانه رسانه های عصر خودش را در اختیار داشت، ادبیات سازی می کرد، می خنداند و با برگزاری جشن چله، نماد اوج قدرت دوران ریاست جمهوری مردی با عبای شکلاتی بود، حالا یک برنامه هفتگی طنز اینترنتی است که در دوران رکود زده رییس جمهوری با عبای خاکستری این نبض را نه تنها در اختیار گرفته است.

حالا این دکتر سلام سه ساله است که کل فضای سیاسی کشور را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

جشن سه سالگی دکتر سلام نماد قدرت رسانه ای جریان طرفدار انقلاب است.

چند هزار نفر از استان های مختلف کشور در یک سالن جمع می شوند، می خندند، تشویق می کنند، سرود همخوانی می کنند و مشت هایشان را در هوا تکان می دهند و این یک رجز خوانی علنی برای تمام کسانی است که می خواهند مسیری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این میتینگ انتخاباتی نیست، یک جشن است /قدرت نمایی با سلام به دکترها!

این میتینگ انتخاباتی نیست، یک جشن است /قدرت نمایی با سلام به دکترها!