مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1395 ساعت 13:112016-06-07ورزشي

فارس گزارش می دهد سیم کارت ها را آماده تجلیل از قهرمانان کنید!


مسئولان ورزشی کشور خود را برای تجلیل از والیبالیست ها آماده می‎کنند، اما این تجلیل در همدان رنگ و بوی دیگری دارد، زیرا در سال های گذشته در این استان از یک ورزشکار به دلیل موفقیت در لیگ جهانی فقط با اهدای یک سیم کارت تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، والیبالیست های کشورمان موفق شدند بعد از 52 سال جواز حضور در المپیک را به نام خود صادر کنند و همین شد تا المپیک 2016 ریو برای ایرانی ها متفاوت باشد.

وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برنامه مفصلی برای تقدیر از بلندقامتان کشورمان دارد و تا قبل از شروع مسابقات جهانی پاداش این عزیزان به حسابشان واریز خواهد شد.

اما در آن سوی میدان، مسئولان ارشد و اجرایی استان هایی که نمایندگانی در تیم ملی والیبال دارند آماده هستند تا از ورزشکاران خود تجلیل ویژه کنند تا بلندآوازه کردن نام استان خود را در ورزش دنیا، مرهون زحمات والیبالیست ها باشند.

استان همدان نیز در بین 12 بازیکن اعزامی به مسابقات، یک نماینده شایسته داشت، آرمین تشکری پسر بلندقامت استان که دوباره با دعوت لوزانو به پیراهن تیم ملی رسید.

ملی پوشان والیبال به احتمال قوی و قبل از شروع مسابقات لیگ جهانی برای استراحت و دیدار با خانواده هایشان، یک یا دو روز را به شهرهای خود بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد سیم کارت ها را آماده تجلیل از قهرمانان کنید!

فارس گزارش می دهد سیم کارت ها را آماده تجلیل از قهرمانان کنید!