مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1395 ساعت 08:402016-06-18اقتصادي

رونمایی از هوندا آکورد هیبردی 2017 (+عکس)


هوندا در زمستان سال اوایل بهار سال جاری وعده داده بود که نسخه جدید هیبریدی آکورد 2017 در بهار سال جاری رونمایی می شود و درست در دهه پایانی بهار این وعده خود را عملی کرد.

- با کمی ابتکار و خلاقیت، پیشرانه دو موتور انتقال قدرت هیبریدی به مدل "آکورد" 2014-2015 اضافه شدند.

این مدل با فناوری های توسعه یافته، اصلاحات زیاد و بهره وری سوخت به یک سدان سایز متوسط پیشرو در کلاس خود تبدیل شد که می تواند الگوی اولیه بسیاری از خودروسازان در ساخت هیبریدی ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خودروی عصر ایران مدل هیبریدی هوندا "آکورد" 2017، پا را فراتر نهاده و پیشتر از دیگر رقبایش در ساخت نسل دوم سامانه های هیبریدی دو موتوره با بهره وری بیشتر سوخت ایستاده است.

حالا هوندا تجهیزات بیشتر و فناوریهای توسعه یافته تر را در قالب و ساختاری جدید به مدل های 2016 خود اضافه می کند که از دیدگاه خانواده بزرگ "آکورد" تکامل یافته ترین خودروی این برند به شمار می آید.

هوندا در سال 2016، چهلمین سالگرد تاسیس و تولد خود را جشن گرفت و به همین مناسبت "بنچ مارک" جدیدی را برای سدان های سایز متوسط خود پایه گذاری کرد.

در این راستا آکورد فضای داخلی در سطح بالا و پیشرو، اجزای برتر ارگونومیک، بهره وری برتر سوخت، رانندگی پویا و واکنشگر و همچنین سطح بالای امنیت عملکردی را در مدل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از هوندا آکورد هیبردی 2017 (+عکس)

رونمایی از هوندا آکورد هیبردی 2017 (+عکس)