مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1395 ساعت 12:562016-06-19حوادث

پیشنهاد ازدواج دکتری تقلبی و کلاهبرداری 250 میلیون تومانی+ عکس


متهم 33 ساله سابقه دار که با فریب دختری جوان در سایت همسریابی و جلب اعتمادش، 250 میلیون تومان از وی کلاهبرداری کرده بود در حین ایجاد مزاحمت خیابانی در تجریش دستگیر شد.

- "، در مورخه 25 فروردین 95 خانم جوانی ( 30 ساله ) با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران به مأمورین اعلام کرد که از طریق سایت همسریابی با فردی بنام محمد .

م آشنا شده است که این شخص با طرح پیشنهاد ازدواج، اعتماد وی را جلب نموده و پس از گذشت مدت کوتاهی اقدام به کلاهبرداری 250 میلیون تومانی از شاکی نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندی پیش در سایت همسریابی با جوانی آشنا شدم که خودش را دارای مدرک دکتری در رشته معماری و همچنین فرزندخوانده یکی از جراحان مطرح کشور در زمینه مغز و اعصاب معرفی کرد.

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، این شخص به بنده پیشنهاد ازدواج داد و به این شیوه و شگرد اعتماد مرا جلب کرد و در ادامه ضمن فریب بنده مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهانه های مختلف گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ازدواج دکتری تقلبی و کلاهبرداری 250 میلیون تومانی+ عکس

پیشنهاد ازدواج دکتری تقلبی و کلاهبرداری 250 میلیون تومانی+ عکس