مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1395 ساعت 13:012016-07-09اقتصادي

فارس گزارش می دهد از تولید خیارشور تا شوربختی آب/ آب‎های مهاجر در مهاجران!


سال هاست تولید خیارشور در شهر مهاجران به یکی از مشاغل خانگی پرطرفدار تبدیل شده که این اشتغال خانگی اکنون آب منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.

- از تولید خیارشور تا شوربختی آب/ آب‎های مهاجر در مهاجران! سال هاست تولید خیارشور در شهر مهاجران به یکی از مشاغل خانگی پرطرفدار تبدیل شده که این اشتغال خانگی اکنون آب منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، این روزها در هر شهر و دیاری سخن از بی آبی، کم آبی، مدیریت مصرف و چالش آب است که این مسئله در روستاها و شهرهای کوچک وضعیت حادتری دارد.

حال با وجود وضعیت کم آبی، برخی از اهالی همین مناطق با اقدامات نادرستی چه در آبیاری محصولات کشاورزی و چه در مصرف بی رویه، وضعیت سخت تری را رقم می زنند.

در این میان تولید خیارشور خانگی و کارگاهی در شهر مهاجران خود عاملی بر تشدید تنش آبی شده و با توجه به کم آبی این شهر، اهالی این منطقه باید در این اقدام خود تجدید نظر داشته باشند.

تهیه دبه دبه خیارشوری که هر کدام چندین لیتر آب برای تهیه آن لازم است، روا نیست، زیرا همین مسئله در شرایطی که آب شرب این منطقه دچار چالش است، بر شدت بی آبی آن دامن می زند.

با وجود اینکه کسب و کار اکثر مردم شهر بهار از طریق تهیه و فروش خیارشور است اما اهالی این شهر باید بدانند آب شرب بر تهیه خیارشور ارجحیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد از تولید خیارشور تا شوربختی آب/ آب‎های مهاجر در مهاجران!

فارس گزارش می دهد از تولید خیارشور تا شوربختی آب/ آب‎های مهاجر در مهاجران!