مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 13:512016-07-24سياسي

شبکه هایی که غیرت و حیا را بر باد داده اند!


سریال های ماهواره ای با به تصویر کشیدن جذابیت های رابطه فرازناشویی تحت لوای عشق، این مفهوم را القا می کنند که این لحظات عاشقانه، - جذاب و لذت بخش به تمام نافرجامی و بدنامی اش می ارزد.

تحلیل محتوای سریال های ماهواره ای نشان می دهد که اهداف و نتایج عملکرد این شبکه ها در رابطه با روابط زن و شوهر بدین ترتیب است: نمایش تعارض میان عشق و ازدواج، سرد و بی روح نشان دادن روابط زن و مرد پس از عقد ازدواج، نمایش مشکلات متعدد در رابطه زن و مرد بواسطه ازدواج و انتظارات ناشی از آن، ایجاد شک و بدبینی نسبت به همسر و رواج آن در مخاطبان، عادی سازی و رواج خیانت به ویژه از ناحیه زن نسبت به شوهر، عادی سازی طلاق و قبح زدایی از آن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری فارس"، سایت طنین یاس نوشت: چندسالی است که تلویزیون های ماهواره ای با رشدی قارچ گونه، دست به توسعه ای همه جانبه از جهت کمیّت و کیفیت زده و با افزایش جامعه مخاطبان خود، به یک عامل مؤثر در برخی معادلات فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند.

یکی از آثار و پیامدهای برنامه های ماهواره ای، دگرگون سازی ارزش ها در حیطه روابط زن و مرد و نفی اصول یا قیود ارتباطی میان زن و مرد در فرهنگ ایرانی اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه هایی که غیرت و حیا را بر باد داده اند!

شبکه هایی که غیرت و حیا را بر باد داده اند!