مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1395 ساعت 08:112016-08-01سياسي

ناراحتی روزنامه خانوادگی هاشمی از افشاگری فیشهای نجومی!


روزنامه حامی دولت آرمان که در میان اهالی رسانه به رسانه خانوادگی هاشمی مشهور است از مدیران با حقوق های نجومی دفاع کرده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه حامی دولت آرمان که در میان اهالی رسانه به رسانه خانوادگی هاشمی مشهور است از مدیران با حقوق های نجومی دفاع کرده است: در حالی هیات عامل صندوق توسعه ملی از سمت خود کناره گیری کردند که در یک ماه اخیر رسانه های دلواپس و جریان وابسته به دولت قبل روی این موضوع مانور زیادی دادند و با نزدیک شدن به انتخابات از این موضوع علیه دولت کنونی سوءاستفاده کردند.

در شرایطی دلواپسان جریان پرداخت دستمزدهای نجومی را مربوط به دولت یازدهم می دانند که بسیاری از کارشناسان ریشه این جریان را در سال ها قبل می بینند.

علاوه بر این، با افشای فیش های حقوقی نجومی نباید فسادهای کلان دولت گذشته از جمله اختلاس سه هزار میلیارد تومانی که مربوط به دولت احمدی نژاد است در سایه این اخبار قرار بگیرد.

همچنین رسیدگی به پرونده برخی متهمان که اکثر آنان از اعضای اصلی کابینه دولت دهم بودند همچنان در دادگاه های کشور در جریان است.

اما بعد از جریان افشای فیش های حقوقی برای اولین بار در طول تاریخ بعد از انقلاب اسلامی در ایران شاهد عذرخواهی یکی از اعضای کابینه دولت یعنی علی طیب نیا بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی روزنامه خانوادگی هاشمی از افشاگری فیشهای نجومی!

ناراحتی روزنامه خانوادگی هاشمی از افشاگری فیشهای نجومی!