مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1395 ساعت 09:502016-08-19حوادث

3 کشته و 20 زخمی در تصادف 2 اتوبوس (+عکس)


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد 2 دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه تهران - کرج خبر داد و گفت: در این تصادف سنگین 2 زن و مرد و یک پسر بچه جان باختند.

سید جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 7:15 امروز حادثه برخورد 2 دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری در مسیر غرب به شرق بزرگراه تهران_ کرج حوالی شهرک پیکان شهر به سامانه 125 اعلام و ماموران چهار ایستگاه از 2 مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: 2 دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری که از شهرهای شمال غربی کشور در حال عزیمت به تهران بودند به دلایل نامشخص با یکدیگر برخورد کردند.

ملکی با بیان اینکه تعدادی از مصدومان در داخل اتوبوس گرفتار بودند خاطرنشان کرد: آتش نشانان تعدادی از این مصدومان را از داخل اتوبوس خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با بیان اینکه این تصادف سنگین بیش از 20 مصدوم داشت گفت: پنج نفر از این مصدومان در وضعیت وخیمی قرار داشتند به وسیله هلی کوپتر به مرکز درمانی منتقل شده و مابقی به وسیله آمبولانسها به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگینی در محل حادثه ایجاد شده گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی در حال حاضر مشغول روان سازی معابر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته و 20 زخمی در تصادف 2 اتوبوس (+عکس)

3 کشته و 20 زخمی در تصادف 2 اتوبوس (+عکس)