مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 19:252016-08-31سياسي

اعطای جایزه گوهرشاد به هشت بانوی نیکوکار جهان اسلام+فیلم


نخستین جایزه جهانی گوهرشاد امروز در مراسمی در محل تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد، به هشت بانوی نیکوکار و فرهیخته جهان اسلام اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما، تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: زنان نقش بی بدیلی در امور خیریه و فعالیتهای خیراندیشانه دارند و همواره بانیان کارهای نیکوکارانه بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، افزود: دوران دفاع مقدس نمونه بارز ایفای نقش بی بدیل زنان در فعالیتهای خیراندیشانه بوده است.

وی ادامه داد: همسر شیخ زکزکی رهبر مظلوم شیعیان نیجریه نمونه بانوان فداکاری است که چند فرزند خود را تقدیم اسلام کرده و همواره مدافع ارزشهای دینی بوده است.

تولیت آستان قدس رضوی وقف و کارهای نیکوکارانه را باعث تطهیر و تثبیت اعمال و رفتار ذکر و بیان کرد: انسانهای نیکوکار دارای این دو عنصر هستند که رمز جاودانی و باقی نام آنها در این دنیا و حرکت اقتصادی بزرگ در راستای رسیدگی به مستمندان و گسترش معارف دینی است.

وی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) به عنوان نخستین واقف مرد و حضرت زهرا(س) به عنوان نخستین واقف زن در جهان اسلام یاد و بیان کرد: هم زن و هم مرد می توانند در تعالی و تکامل اخلاقی و معنوی، درجات ارزشمندی را برای خود کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه گوهرشاد به هشت بانوی نیکوکار جهان اسلام+فیلم

اعطای جایزه گوهرشاد به هشت بانوی نیکوکار جهان اسلام+فیلم