مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1395 ساعت 13:062016-09-08بين الملل

انگلیسی ها از مکان نصب اس-300 در ایران خبر دادند!


نشریه تخصصی امور نظامی انگلیس مدعی شد بر اساس تصاویر ماهواره ای ایران سامانه جدید موشکی برد بلند «اس-300» را در اطراف پایتخت مستقر کرده است.

- نشریه تخصصی امور نظامی انگلیس مدعی شد بر اساس تصاویر ماهواره ای ایران سامانه جدید موشکی برد بلند اس-300 را در اطراف پایتخت مستقر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، نشریه انگلیسی جینز دیفنس ویژه امور نظامی در مطلبی مدعی شده است که ایران سامانه دفاع موشکی اس-300 را در اطراف تهران مستقر کرده است.

جینز دیفنس مدعی شده است، بر اساس تصاویر ماهواره ای ایران سامانه برد بلند دفاع موشکی اس-300 را در تاسیسات اتمی فردو مستقر نکرده، بلکه تصاویر کسب شده از ماهواره نشان می دهند که ایران دو آتشبار دفاع موشکی خود با چهار حامل پرتابگر، رادار موسوم به 30N6 و رادار اصلی مدیریتی را در پایگاه پدافند هوایی در شرق پایتخت مستقر کرده است.

جیمز دیفنس نوشت: این رادار همراه با حامل های پرتابگر (TEL) و رادار 30N6 از سوی یک واحد مدیریت رادار مرکزی 64N6 پشتیبانی می شوند.

این نشریه انگلیسی همچنین ادعا کرد که تصاویر به نمایش درآمده در تلویزیون ایران و آب نمای موجود در تصویر در واقع متعلق به پدافند هوایی اطراف تهران در شرق پایتخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیسی ها از مکان نصب اس-300 در ایران خبر دادند!

انگلیسی ها از مکان نصب اس-300 در ایران خبر دادند!