مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1395 ساعت 13:552016-09-16اجتماعي

سرویس مدارس در پیچ و خم جاده ساماندهی!


سالم سازی محیط سرویس مدارس مهمترین نیازی است که باید امسال پررنگ تر از سال های گذشته به آن پرداخته شود، این مهم هم با آموزش به رانندگان سرویس و نیز با معاینه فنی ویژه خودروهایی که با آن دانش آموزان جابجا می شوند امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتیتر شهر"، با نزدیک شدن به فصل آغاز سال تحصیلی جدید، یکی از دغدغه های مهم خانواده ها چگونگی رفت و آمد دانش آموز به مدرسه و بالعکس است.

با توجه به اینکه پراکندگی مدارس در بسیاری از مناطق شهری به گونه ای نیست که دانش آموزان خود قادر به پیمودن مسیر خانه تا مدرسه باشند، از همین رو استفاده از سرویس مدارس در سال های اخیر در مقایسه با گذشته افزایش یافته است.

از سوی دیگر تامین امنیت رفت و آمد دانش آموزان به ویژه دختران در فضای کنونی جامعه، خانواده ها را ناگزیر به استفاده از سرویس مطمئن برای جابجایی فرزندان به مدرسه کرده است.

اما سرویس مدارس با همه مزایایی که از این جهت دارد اما به دلیل بی برنامگی در برخی بخش ها خود به یکی از مسائلی تبدیل شده که نیاز به ساماندهی و بررسی بیشتر از سوی مسئولان مربوطه دارد.

در بسیاری از شهرهای کشورمان، سرویس مدارس از سوی پیمانکاران و با عقد قرارداد با مدارس تامین می شود به طوریکه در حال حاضر بیش از هزار پیمانکار در این زمینه در کشور فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس مدارس در پیچ و خم جاده ساماندهی!

سرویس مدارس در پیچ و خم جاده ساماندهی!