مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1395 ساعت 11:202016-09-18اقتصادي

تولید تلویزیون led در گرمسار+ فیلم


با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی بخش خصوصی ، تولید تلویزیون های LED در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مدیر عامل این واحد تولیدی گفت : تولید آزمایشی این تلویزیون ها با صرفه جویی 400 هزار دلاری در طراحی و ساخت آغاز و تا کنون افزون بر یک هزار دستگاه تلویزیون در انواع و ابعاد مختلف تولید شده است.

نظامی پور افزود : علاوه بر اشتغال زایی برای 65 جوان متخصص در این واحد صنعتی ، بومی سازی قطعه به قطعه سخت افزارهای محصول با کمک 10 شرکت تولیدی همکار در داخل کشور در حال انجام است .

وی تصریح کرد : در این فناوری به سطحی از توانمندی رسیده ایم که ظرفیت بومی سازی 80 درصد از این محصول در صورت پاسخگو بودن بازار وجود دارد.

نظامی پور ظرفیت تولید سالانه این واحد تولیدی را 100 هزار دستگاه در سال اعلام کرد و گفت : با تکمیل روند تخصصی و کادر نیروی انسانی، این خط تولید در اوایل پاییز به ظرفیت اسمی خود خواهد رسید.

این سرمایه گذار بخش خصوصی ، از برنامه ریزی ها برای افزایش یک نوبت کاری و بکارگیری یکصد نفر در خط تولید کارخانه تلویزیون های LED ایوانکی خبر داد و گفت :با توجه به هزینه زیاد بومی سازی علوم نمایشگرهای خانگی و صنعتی، در صورت حمایت مسئولان در بخش گشایش اعتباری و سرمایه در گردش، امکان افزایش سه برابری تولید نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تلویزیون led در گرمسار+ فیلم

تولید تلویزیون led در گرمسار+ فیلم