مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1395 ساعت 11:362016-09-19سياسي

از ثواب سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» تا داستان شنیدنی حسین شریعتمداری!


عصر روز گذشته همایشی با عنوان «خسارت محض» به همت کمیته دانشجویی توقف نفوذ با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی در حوزه هنری برگزار شد.

- عصر روز گذشته همایشی با عنوان خسارت محض به همت کمیته دانشجویی توقف نفوذ با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی در حوزه هنری برگزار شد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر روز گذشته همایشی با عنوان خسارت محض به همت کمیته دانشجویی توقف نفوذ با حضور شخصیت های سیاسی در حوزه هنری برگزار شد.

همایش خسارت محض از روزها قبل از برگزاری با ایجاد حاشیه هایی در بین کانال های تلگرامی و سایت های اصلاح طلبان همراه شد؛ این طیف متصور بودند که این همایش مانند دیگر همایش های اصولگرایان، دولت را در منگنه قرار داده و جو جامعه را علیه آنان عوض می کند.

دانشجویان، مردم و زنان و مردانی به این همایش آمدند که صرفا قصدشان آگاهی پیدا کردن از موضوعات روزی بود که در کشورمان در حال رخ دادن است.

ساعت ها قبل از کلید خوردن همایش خسارت محض، سالن مملو از جمعیتی شد که پلاکاردهایشان به سالن زینت می داد؛ چرخ هسته ای، چرخ اقتصادی، هیچ کدام نچرخید ؛ FATF دستاورد تنش زدایی ؛ IPC آغاز تضعیف شرکت ملی نفت ؛ قرارداد FATF نتیجه برجام خیانت به مقاومت ؛ عدول از اصل انقلاب#خسارت مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ثواب سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» تا داستان شنیدنی حسین شریعتمداری!

از ثواب سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» تا داستان شنیدنی حسین شریعتمداری!