مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 04:252016-09-27فرهنگي

شلیک تیر خلاص به حیثیت ارکستر سمفونیک با نواختن برای رونمایی از خودرو!


اکنون با اتفاقی که در تالار وحدت به عنوان زیرمجموعه بنیاد رودکی رخ داد، مشخص شد که عدم انتقال مدیریت موزه هنرهای معاصر به بنیاد رودکی، چه حرکت بزرگی از سوی هنرمندان و هنردوستان برای حفظ موزه هنرهای معاصر و میلیاردها دلار آثار موجود در گنجینه این موزه .

- پس از اجاره تالار وحدت به گروه های غیرمرتبط با ماموریت این مجموعه، در اتفاقی بی سابقه در تاریخ موسیقی ایران، محصولات تازه خودروسازی رنو بر روی صحنه تالار وحدت قرار داده شد و با اجرای ارکستر سمفونیک تهران، از این خودروها رونمایی شد؛ واقعه ای تلخ که حکم شلیک تیر خلاص به حیثیت این ارکستر را داشت و مشخص نیست چطور اعضای این ارکستر زیر بار چنین خواسته ای رفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بنیاد رودکی کارش از همان روزهای اول به علت عدم آشنایی مدیرعامل آن بهرام جمالی نوازنده متوسط سه تار توسط افرادی از خارج بنیاد اداره می شد.

در این بنیاد آقای جلال مشفق برادر همسر محترم معاونت هنری آقای علی مرادخانی که به طور رایگان کار می کردند مدیر اصلی بودند و مدیرعامل آقای جمالی بدون تأیید و دستور ایشان کاری انجام نمی دادند ؛ این بخشی از نامه سرگشاده علی رهبری به رییس جمهور بود که مدتی پیش از ارکستر سمفونیک تهران کناره گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک تیر خلاص به حیثیت ارکستر سمفونیک با نواختن برای رونمایی از خودرو!

شلیک تیر خلاص به حیثیت ارکستر سمفونیک با نواختن برای رونمایی از خودرو!