مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 13:362016-10-22اقتصادي

جای خالی آخوندی در لیست استعفا!


متقاضیان مسکن مهر با اشاره به این که به دلیل بی تدبیری های دولت یازدهم در مسکن مهر خفیف و له شده اند بر این نکته که هیچ نماینده ای ندارند تاکید و اعلام کردند چرا وزیر راه بین سه وزیر مستعفی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، متقاضیان مسکن مهر به طولانی شدن روند اعلام قیمت نهایی واحدهای این طرح و افزایش های پیاپی واکنش نشان دادند.

شماری از متقاضیان با درج نظرات خود ذیل گزارش"وقتی مسئولان اجرایی درک صحیحی از مسکن مهر ندارند/ متقاضیان مسکن مهر: نیازی به نماینده نداریم""خواستار تحقق وعده دولتی در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر شدند.

یکی از متقاضیان تاکید کرده که از روی سرخوشی در مسکن مهر ثبت نام نکرده است.

کاربر دیگری این گونه درباره مسکن مهر نظر داده است: آقای روحانی! یکبار هم می شود از گوشه کنار این سرزمین خبر بیاید که به جای اختلاسها و گمشدن های چند میلیاری ، اعتبار و بودجه ای هم به مسکن مهر تعلق گرفته تا اندکی هم نور امیدی از پیدا شدن کلید! جنابعالی در اذهان این ملت شریف و زحمتکش نقش ببندد؟ تعدادی از نظرات متقاضیان مسکن مهر در ادامه می آید؛ علیرضا: منظور ایشان از کفه ترازو هزینه های اضافی متحمله هست متاسفانه هر روز دروغ بیشتر از اعتماد کم می کند و انشاء الله دست خدا در این امر به زودی بیشتر پشت و پناه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی آخوندی در لیست استعفا!

جای خالی آخوندی در لیست استعفا!