مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 01:312016-10-22ورزشي

فارس گزارش می دهد عشق به نساجی با چشم دل!/ آرزویم صعود نساجی به لیگ برتر است


از وقتی که محمد را دیدم به این نتیجه رسیدم که حتماً نباید برای اینکه عاشق فوتبال و تیم مورد علاقه ات باشی دو چشم بینا داشته باشی و گاهی داشتن یک رفیق خوب و بامرام می تواند بهتر از چشم عمل کند.

- عشق به نساجی با چشم دل!/ آرزویم صعود نساجی به لیگ برتر است از وقتی که محمد را دیدم به این نتیجه رسیدم که حتماً نباید برای اینکه عاشق فوتبال و تیم مورد علاقه ات باشی دو چشم بینا داشته باشی و گاهی داشتن یک رفیق خوب و بامرام می تواند بهتر از چشم عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان قائمشهر، تب فوتبال مرد و زن نمی شناسد، کوچک و بزرگ هم ندارد، برای برخی ها فوتبال تمام عشق زندگی شان است و کمی بیشتر از یک سرگرمی در زندگی روزمره آنها نقش ایفا می کند.

تا به امروز فکر می کردم یقیناً یکی از ملزومات اساسی برای اینکه عاشق فوتبال یا هر ورزش دیگری شوی داشتن حواس پنج گانه است که محمد قصه ما، این معادلات را به هم زد.

از وقتی که محمد را دیدم به این نتیجه رسیدم که حتماً نباید برای اینکه عاشق فوتبال و تیم مورد علاقه ات باشی دو چشم بینا داشته باشی و گاهی داشتن یک رفیق خوب و با مرام می تواند بهتر از چشم عمل کند.

رفیقی که دوستی را به تمام معنا هجی کرد و برای دوست روشن دلش چیزی از شور و هیجان کم نگذاشت و نمی گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد عشق به نساجی با چشم دل!/ آرزویم صعود نساجی به لیگ برتر است

فارس گزارش می دهد عشق به نساجی با چشم دل!/ آرزویم صعود نساجی به لیگ برتر است