مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 17:402016-10-26پزشكي

تذکر کتبی وزیر بهداشت به صدا و سیما در مورد تبلیغات غیرواقعی (+سند)


در این نامه دکتر هاشمی با اشاره به عوارض و مشکلاتی که اینگونه داروها برای افراد ایجاد می کنند آورده است: استفاده خودسرانه از این داروها و بی توجهی به تداخلات احتمالی آن ها با داروهای رایج و بیماری های زمینه ای فرد مصرف کننده، - سلامت فرد و جامعه را به خطر می اندازد.

در پی پخش تبلیغات غیر واقعی در حوزه سلامت از سوی صدا و سیما وزیر بهداشت در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما خواستار پخش این تبلیغات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران در این نامه وزیر بهداست در مورد یکی از شرکت هایی که ادعا می کند قرص های گیاهی به منظور لاغری را تولید و عرضه می کند تذکر داده و خواستار عدم پخش تبلیغات این شرکت از صدا و سیما شده است.

در این نامه دکتر هاشمی با اشاره به عوارض و مشکلاتی که اینگونه داروها برای افراد ایجاد می کنند آورده است: تجویز داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی و سنتی می بایست توسط پزشک معالج صورت گیرد چرا که استفاده خود سرانه از این داروها و بی توجهی به تداخلات احتمالی آن ها با داروهای رایج و بیماری های زمینه ای فرد مصرف کننده، سلامت فرد و جامعه را به خطر می اندازد.

آنطور که شنیده شده است بعد از ارسال این نامه پخش این آگهی ها از صدا و سیما متوقف شد ولی انگار اینگونه موضوعات تمامی ندارد زیرا هم اکنون مدتی است نوع جدیدی از تبلیغات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر کتبی وزیر بهداشت به صدا و سیما در مورد تبلیغات غیرواقعی (+سند)

تذکر کتبی وزیر بهداشت به صدا و سیما در مورد تبلیغات غیرواقعی (+سند)