مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1395 ساعت 09:562016-11-02فناوري

اختلاف خواننده پاپ و اپراتور بر سر آهنگ پیشواز!


موضوع آواهای انتظار تلفن همراه بار دیگر موضوع مورد اختلاف صاحب اثر و اپراتور موبایل شد و همراه اول بار دیگر به این بهانه روند دریافت مجوز برای آهنگ های پیشواز را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه سیروان خسروی یکی از خوانندگان پاپ نسبت به قرار گرفتن یکی از آهنگ هایش به عنوان آهنگ پیشواز در همراه اول اعتراض کرد و در صفحه اجتماعی خود نوشت که این اقدام بدون مجوز بوده است، اپراتور اول اعلام کرد آهنگ سیروان خسروی را یک شرکت تولید کننده محتوا، با ارائه مجوز در لیست آوای انتظار قرار داده است.

همراه اول با اشاره به موارد مشابه در گذشته اعلام کرد: اصولاً اپراتورهای تلفن همراه برای تهیه آهنگ های سرویسRBT (آوای انتظار) خود، از طریق شرکت های تامین کننده محتوا (CP) اقدام می کنند.

این شرکت ها نیز با عقد قرارداد با ناشرانی که مجوز لازم را جهت نشر آثار هنری دارند، همکاری کرده و از این طریق محتوای هنری مورد نیاز خود را به دست می آورند؛ بدین ترتیب خود اپراتور به صورت مستقیم وارد مذاکره با هنرمندان نمی شود.

این اپراتور اعلام کرد که بر شرکت های تامین کننده محتوا، نظارت دقیق دارد تا بدون اجازه ناشر، آوای انتظاری تولید نشود و در صورت اثبات تخلف، با شرکت متخلف برخورد جدی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف خواننده پاپ و اپراتور بر سر آهنگ پیشواز!

اختلاف خواننده پاپ و اپراتور بر سر آهنگ پیشواز!