مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1395 ساعت 23:562016-11-15سياسي

/عبور از خط خبر/ لگدپراکنی پدر شبکه نفوذ از افشاگری خبرگزاری فارس!


انتشار مستنداتی از جاسوسی همسر مجری BBC در ایران توسط خبرگزاری فارس حواشی مختلفی را به دنبال داشت، اما چرا پدر شبکه نفوذ به رسانه های داخلی از لو رفتن هویت همسر همکارش در BBC عصبانی شده است؟! - "، واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

علی رغم مستند بودن تمام مطلب مطروحه در این گزارش، رعنا رحیم پور مجری و دیگر کارمندان شبکه بی بی سی فارسی به همراه برخی رسانه های اصلاح طلب داخلی از این افشاگری برآشفته و با آدرس غلط دادن سعی در پوشاندن اصل ماجرا کردند! رعنا رحیم پور به همراه همسرش! بر همین اساس، رعنا رحیم پور با انتشار توییتی با "رد نکردن سفرهای همسرش به ایران" با مقید کردن آن به "سال های اخیر" اصل سفرهای متعدد دومینیک هربرت به ایران را تأیید کرد.

توییت رعنا رحیم پور در واکنش به افشاگری فارس مسعود بهنود جاسوس سابقه دار و جیره خوار امروز دستگاه MI6 که سال گذشته در عزای انهدام شبکه نفوذ خود در رسانه های داخلی نشست، گویا آنچنان از افشای این مساله دچار حمله عصبی شد که نقاب از چهره همیشه آرام و به ظاهر مودب خود برداشته و اینگونه مودبانه متنی را بر روی توییتر خود قرار داد! چرا مسعود بهنود که سالیان درازی است از کیسه دشمن دیرین و خبیث این ملت برای گذران زندگی ارتزاق می کند، پس از افشای این مسئله ناگهان نگران بیت المال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/عبور از خط خبر/ لگدپراکنی پدر شبکه نفوذ از افشاگری خبرگزاری فارس!

/عبور از خط خبر/ لگدپراکنی پدر شبکه نفوذ از افشاگری خبرگزاری فارس!