مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 09:162016-12-08سياسي

مشاور امنیت ملی ترامپ به قرآن و پیامبر اسلام(ص) توهین کرد


ژنرال «مایکل فلین» گزینه رییس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی معتقد است دین مبین اسلام، کتاب آسمانی و پیامبر خاتم مانعی برای تجددگرایی و پیشرفت در خاورمیانه هستند.

- ژنرال مایکل فلین گزینه رییس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی معتقد است دین مبین اسلام، کتاب آسمانی و پیامبر خاتم مانعی برای تجددگرایی و پیشرفت در خاورمیانه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایکل فلین ژنرال بازنشسته که از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی در نظر گرفته شده، دارای عقاید ضد اسلامی شدیدی است به حدی که پیامبر خاتم حضرت محمد (ص) و کتاب آسمانی قرآن را مانعی برای مدرن شدن خاورمیانه و بشریت می داند.

ژنرال فلین پیشتر با بیان اینکه هراس از مسلمانان، عقلانی است و دین مبین اسلام را یک سرطان توصیف کرده بود.

به نوشته وبگاه خبری تحلیلی لوب لاگ" در ویدئویی تازه منتشر شده از فلین، صحبت هایی از او ضبط شده که بدین شرح است: هزار سال قبل، جهان عرب می توانست تمام جوایز نوبل را برنده شود، سپس این مرد، محمد، وارد عرصه شد.

صادقانه بگویم، ما با متنی (قرآن) باستانی سر و کار داریم که (امروزه) کمک کننده نیست و جامعه ای که بر اساس آن متن زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی ترامپ به قرآن و پیامبر اسلام(ص) توهین کرد

مشاور امنیت ملی ترامپ به قرآن و پیامبر اسلام(ص) توهین کرد