مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1395 ساعت 17:112016-12-16سياسي

برگزاری جشن میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در ورشو


مراسم جشن میلاد نبی اکرم (ص) و همچنین حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور ایرانیان مقیم لهستان در محل حسینه فاطمه الزهرا (س) سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر ورشو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، همزمان با 17 ربیع الاول مراسم جشن میلاد نبی اکرم (ص) و همچنین حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور ایرانیان مقیم لهستان در محل حسینه فاطمه الزهرا (س) سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر ورشو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رامین مهمان پرست سفیر جمهوری اسلامی ایران در لهستان، میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

وی وحدت و یکپارچگی مسلمانان در مواجهه با ترفندها و کینه ورزی های دشمنان اسلام تحت رهبری مقام عظمای ولایت در این برهه حساس از تاریخ را به عنوان مهمترین وظیفه در راستای رسالت برشمرد.

در ادامه یکی از سخنرانان در مطالبی به تبیین رسالت حضرت رسول اکرم (ص) پرداخت و بر نقش و وظیفه مسلمانان در عصر حاضر تاکید کرد.

سرودن اشعاری در وصف حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) توسط استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ورشو و همچنین مدیحه سرایی و مولودخوانن از دیگر برنامه های این مراسم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در ورشو

برگزاری جشن میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در ورشو