مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1395 ساعت 14:302017-01-03اقتصادي

«پکیج عروس» فقط 12 میلیون تومان!


شما شایسته بهترین هستید ؛ با ما در بهترین شب زندگی تان بدرخشید ؛ زیبایی حق شماست، آن را با ما تجربه کنید ؛ پکیج وی آی پی عروس با بهترین خدمات و .

.

اینها شعارهای تبلیغاتی این روزهای سالن های زیبایی زنانه هستند که حالا خیلی درآمد خوبی دارند و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می شود؛ سالن هایی که پکیج های متنوعی به مشتریانشان ارائه می دهند و مبالغ میلیونی دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یکی از خدماتی که سالن های زیبایی زنانه به مشتریانشان ارائه می دهند، پکیج های آرایشی برای عروس خانم هایی است که دوست دارند در مراسم ازدواجشان زیباترین صورت را داشته باشند؛ پکیج هایی که از یک میلیون و 800 هزار تومان تا بیش از 10 میلیون تومان برای آقای داماد آب می خورند!خیلی از این سالن ها برایشان مهم نیست که قرار است چه خدماتی به مشتری ارائه دهند؛ بلکه همین که عنوان عروس به گوششان می خورد، پکیج های گران قیمتشان را برای مشتری رو می کنند تا بتوانند مبلغ قابل توجهی دریافت کنند.

شاید بد نباشد در ادامه، دو تجربه تلخ و شیرین از کاربران ایسنا را در این باره بخوانید:روایت اول: همسرم توانایی مالی نداشت که پکیج های چند میلیونی آرایشگاه را برای شب عروسی ام تهیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پکیج عروس» فقط 12 میلیون تومان!

«پکیج عروس» فقط 12 میلیون تومان!