مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1395 ساعت 11:062017-01-04سياسي

فارس گزارش می دهد ناهنجاری در تپه پیسا، هر روز بیشتر از دیروز!


معضلات و ناهنجاری های امروز در تپه پیسا، نیازمند برنامه ای همه جانبه نگر و ورود مسؤولان است در غیر این صورت آسیب در این منطقه هر روز بیشتر از دیروز گسترش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، تپه پیسا را یکی از اماکنی که دارای ارزش تاریخی است می دانستند، برخی از افراد تلاش کردند که حداقل نام این منطقه را از پیسا تغییر داده و به نام قدیمی خود شهرت دهند، اقدامی که البته به دلیل تعداد اندک معتقدان به آن به جایی نرسید.

اما شهرت تپه پیسا در روزگار فعلی ارزش تاریخی آن نیست، بلکه به نام منطقه ای که بیشتر در آن شاهد تجمع معتادان و کارتن خواب ها است شناخته می شود.

در همین راستا فعالان اجتماعی پس از سال ها که در عمل، کاربری این منطقه به طور غیر رسمی مورد استفاده معتادان و کارتن خواب ها قرار گرفت، به روشنگری و سخن گفتن در این حوزه پرداختند.

این حساس سازی در ظاهر موفق شد، مسؤولان شهری و استانی را به میدان بیاورد و آنها را به سخن وادارد، بنابراین اعضای شورای شهر به بیان مسئله پرداختند و به نوعی به مطالبه گران این حوزه بدل شدند.

محمد تبریزی، عضو شورای شهر همدان در یکی از جلسات کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا عنوان کرد که تپه پیسا به ترمینال خرید و فروش مواد مخدر بدل شده! به گفته این عضو شورای شهر فروش مواد مخدر از سایر نقاط شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد ناهنجاری در تپه پیسا، هر روز بیشتر از دیروز!

فارس گزارش می دهد ناهنجاری در تپه پیسا، هر روز بیشتر از دیروز!