مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1395 ساعت 14:552017-01-08سياسي

نقطه آغاز پیشگیری از آسیب از درون خانواده ها+ گزارش


پیشگیری از آسیب خانواده ها از درون خانواده هاآغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده امروز در جمع شماری از بانوان فرهیخته در گنبدکاووس گفت : تا زمانی که خانواده ها نسبت به آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد احساس مسئولیت نکنند، گره ای از مشکلات باز نمی شود.

فهیمه فرهمندپور گفت : در بسیاری از کشورهای جهان، افراد مجرد بیشتر به اعتیاد گرایش پیدا می کنند اما در ایران 60 درصد معتادان افراد متاهل هستند و این نشان می دهد که وظایف و کارکردهای خانواده از جمله تربیت فرزندان، به درستی مورد توجه قرار نگرفته است.

وی افزود : نیاز است خانواده ها مهارت های زندگی را به دختران و پسران خود آموزش دهند.

فرهمندپور افزود : بانوان سرمایه اجتماعی کشور هستند و ظرفیت ها و توانمندی های فردی بانوان درقالب کار جمعی به پیشرفت کشور منجر می شود.

فرهمندپور افزود : با اولویت بندی مشکلات و مسائل حوزه بانوان در هر شهر و استان می توان مشکلات بانوان را در مدت کوتاه تری برطرف کرد .

مشاوره وزیر کشور درامور زنان و خانواده گفت : ساخت بوستان خانواده یا بانوان، توجه ویژه به صنایع دستی بانوان ، راه اندازی بازارچه های دائمی برای عرضه صنایع دستی و استفاده بیشتر از توانمندی بانوان در پست های مدیریتی از مهمترین مطالبات بانوان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه آغاز پیشگیری از آسیب از درون خانواده ها+ گزارش

نقطه آغاز پیشگیری از آسیب از درون خانواده ها+ گزارش