مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1395 ساعت 20:012017-01-14ورزشي

اختراع «سیستم هوشمند داوری» توسط دو ایرانی جهانی شد+تصاویر


دو مخترع ایرانی بعد از کسب مدال طلای مسابقات جهانی اینوا در کرواسی به خاطر اختراع «سیستم هوشمند داوری مسابقات ورزشی» به دنبال ثبت ملی و بین المللی این نوآوری هستند.

- دو مخترع ایرانی بعد از کسب مدال طلای مسابقات جهانی اینوا در کرواسی به خاطر اختراع سیستم هوشمند داوری مسابقات ورزشی به دنبال ثبت ملی و بین المللی این نوآوری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیروس پالدی و جواد دست یافته در چهلمین دوره مسابقات جهانی اینوا در کرواسی باحضور رقبایی از 50 کشور مدال طلای این مسابقات را کسب کردند.

سیروس پالدی درباره این مسابقات می گوید: سطح مسابقات خیلی بالا بود و ما برای رسیدن به فینال رقابت سختی داشتیم، مخصوصا شرکت کننده ها از کشورهای کره جنوبی، ژاپن، آمریکا و آلمان عالی بودند اما از آنجایی که طرح ما برای نخستین بار در تاریخ نوآوری ها دردنیا مطرح می شد و توسط آقای حسن کامرانی فر، برترین کمک داور جهان درسال 2010 تاییدیه گرفته بود، بااعتماد به نفس راهی مسابقات شدیم و مدال طلا را کسب کردیم.

سالن اختراعات کرواسی به مخترعان جوان امکان تجاری کردن نوآوری هایشان را می دهد.

وی درباره نحوه داوری اختراعشان افزود: این اختراع در مسابقات جهانی کرواسی توسط ده داور بین المللی داوری شد و ضمن تصدیق و تایید همه آن ها، اکثرا اذعان کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع «سیستم هوشمند داوری» توسط دو ایرانی جهانی شد+تصاویر

اختراع «سیستم هوشمند داوری» توسط دو ایرانی جهانی شد+تصاویر