مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 13:552017-01-22اقتصادي

استان مملو از فرصت سرمایه گذاری اما ناشناخته+فیلم


کهگیلویه وبویراحمد سرزمینی مملو از فرصت سرمایه گذاری اما ناشناخته برای سرمایه گذاران است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "مرکز کهگیلویه وبویراحمد،استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان با مساحت حدود 16 هزار کیلومترمربع، فقط یک درصد جمعیت و خاک کشور را دارد اما 24 درصد نفت و گاز کشور را در خود جای داده است.

موسی خادمی افزود: پنجمین ابرمخزن نفت جهان دراین استان قرار دارد که فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاری در زمینه صنایع پایین دستی نفت وگاز فراهم کرده است.

وی گفت:کهگیلویه وبویراحمد با 8 و نیم میلیارد متر مکعب روان آب، دومین استان پر آب کشور محسوب می شود که فرصت سرمایه گذاری خوبی برای تولید ماهیان سردابی، آب معدنی و برق است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: بیش از 90 درصد مساحت این استان پوشیده از جنگل و مرتع است و 25 درصد جنگل های زاگرس و 8 درصد جنگل های کشور را در دل خود جای داده که می تواند زمینه سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی برای استفاده از محصولات جنگلی و توسعه زیرساخت های گردشگری از جمله ایجاد تله کابین باشد.

مدیرکل آبخیزداری و منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد هم با بیان اینکه این استان رویشگاه 2هزار و100گونه گیاهی است که به تنهایی با کل گونه های گیاهی که در اروپا می روید برابری می کند گفت: 25 درصد گونه های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مملو از فرصت سرمایه گذاری اما ناشناخته+فیلم

استان مملو از فرصت سرمایه گذاری اما ناشناخته+فیلم