مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1395 ساعت 19:202017-01-25اقتصادي

ایجاد منطقه ویژه فناوری صنعت نفت و گاز در فارس+فیلم


تفاهم نامه ایجاد منطقه ویژه فناوری گاز و نفت بین استانداری فارس و ستاد توسعه فناوری و نوآوری نفت،گاز و ذغال سنگ امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،مرکز فارس،" استاندار فارس گفت: این استان دارای ظرفیت های بالا در حوزه نفت و گاز است واین تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری بخش دولتی و خصوصی و ایجاد فضای کسب و کار مبتنی بر توسعه فناوری گاز ،نفت و صنایع وابسته ،امضا شد.

افشانی با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای تحقق سند چشم انداز توسعه کشور است گفت : با ایجاد منطقه ویژه فناوری صنعت گاز و نفت در فارس شاهد توانمند سازی و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی، توسعه بازار و تسهیل شرایط صادرات و بهبود فضای کسب و کار درصنعت نفت و گاز و صنایع وابسته خواهیم بود.

جعفر توفیقی دبیر ستاد کشوری توسعه فناوری و نوآوری نفت ،گاز و ذغال سنگ، با اشاره به اینکه 60 درصد گاز کشور از خطوط فارس می گذرد افزود :با توجه به نقش اثر گذار استان فارس در تولید قطعات و تجهیزات صنایع نفت و گاز سعی شده است با ایجاد منطقه ویژه فناوری صنعت گاز و نفت از ظرفیت های موجود در فارس و استانهای همجوار استفاده شود.

جعفر توفیقی افزود :در این منطقه قرار نیست تجهیزات خاصی مورد استفاده قرار گیرد بلکه از شرایط و امکانات موجود بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه ویژه فناوری صنعت نفت و گاز در فارس+فیلم

ایجاد منطقه ویژه فناوری صنعت نفت و گاز در فارس+فیلم