مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1395 ساعت 09:462017-01-28ورزشي

دستیار کی روش در تیم ملی آفریقای جنوبی هم انتخاب شده است!


در حالی که یکی از رسانه های آفریقای جنوبی دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی آفریقای جنوبی را هم معرفی کرده، رسانه دیگری از این کشور یک اسکاتلندی را سرمربی احتمالی بافانا بافانا می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که ناتاشا سیکلاس، عضو کمیته فنی اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) اخیراً در مصاحبه ای اعلام کرد، این اتحادیه تاکنون با هیچ مربی برای حضور روی نیمکت بافانا بافانا صحبت یا مذاکره ای نکرده و فرایند انتخاب کاندیداهای نهایی و مناسب سرمربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی پس از بازگشت دنی جوردان (رییس SAFA) از مسابقات جام ملت های آفریقای جنوبی در گابن آغاز خواهد شد، رسانه های آفریقای جنوبی همچنان به رایزنی خود در این خصوص ادامه می دهند.

اتحادیه آفریقای جنوبی در اواخر سال گذشته میلادی (2016) به همکاری اش با شِیکس ماشابا، سرمربی بافانا بافانا پایان داد و از کارلوس کی روش به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربیگری این تیم یاد شده که اخیراً درخواست استعفای خود را به فدراسیون فوتبال ایران تسلیم کرده است.

براساس گزارش سایت آفریقای جنوبی ساکر لادوما ، اگر کارلوس کی روش به عنوان سرمربی بافانا بافانا انتخاب شود، دستیار او احتمالاً راجر دی سا، سرمربی کنونی تیم ماریتزبورگ آفریقای جنوبی خواهد شد که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار کی روش در تیم ملی آفریقای جنوبی هم انتخاب شده است!

دستیار کی روش در تیم ملی آفریقای جنوبی هم انتخاب شده است!