مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1395 ساعت 11:302017-01-28سياسي

پشت پرده توییت های امنیتی(تهدیدی) یک مشاور رییس جمهور


حسام الدین آشنا، دانش آموخته دانشگاه امام صادق(ع) و مشاور رییس جمهور ، روز گذشته چند توییت تهدید آمیز در صفحه توییترش منتشر کرد.

تهدیداتی که عمدتا نوعی تهدیدات خود ویرانگر بودند.

- حسام الدین آشنا، دانش آموخته دانشگاه امام صادق(ع) و مشاور رییس جمهور ، روز گذشته چند توییت تهدید آمیز در صفحه توییترش منتشر کرد.

تهدیداتی که عمدتا نوعی تهدیدات خود ویرانگر بودند؛ بدین ترتیب که مخاطب را تهدید می کرد که در صورت سقوط دولت، مخالفان هم سقوط خواهند کرد و به عبارت دیگر چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من ! مانند این توییت : ساختمان ها و ساختارها همیشه به صورت عمودی و درخود فرونمی ریزد گاهی به ساختمان های مجاور هم خسارات جدی وارد می شود .

یا تهدیدی مبنی بر اینکه کسانی که خود در موضع ضعف هستند، به ضعف های دولت حمله نکنند؛ یا به عبارتی دیگر کسانی که در قصر شیشه ای نشسته اند به سمت دیگران سنگ پرتاب نکنند.

تویینی مانند این توییت که به مالکان و ساکنان ساختمان های با نمای شیشه ای توصیه می شود از سنگ پرانی به دیگران خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک این سطح از تهدید که مشاور رییس جمهور علیه مخالفان به کار برده است، در نگاه نخست بر این معنا دلالت می کند که دولت در رقابت با رقبا احساس امنیت نمی کند، یعنی یا منافع بنیادینش به خطر افتاده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده توییت های امنیتی(تهدیدی) یک مشاور رییس جمهور

پشت پرده توییت های امنیتی(تهدیدی) یک مشاور رییس جمهور