مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1395 ساعت 08:152017-01-29اقتصادي

مرغ را رنگ می کنند به جای گوشت گاو می فروشند!


برخی فروشنده های مواد پروتیینی مرغ را رنگ می کنند و به جای گوشت گوشت گاو و گوسفند می فروشند! - اگر سری به بازار پروتیین و به طور خاص گوشت بزنید متوجه تفاوت قیمت ها می شوید؛ در حالی که برای تهیه یک کیلو گوشت گوسفند یا گوساله به طور متوسط باید چیزی حدود 40 هزار تومان هزینه کنید، اما برای خرید یک کیلو گوشت چرخ کرده با 30 هزار تومان یا حتی کمتر از این هم کارتان راه می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه جوان، این تفاوت قیمت در برخی نقاط شهر و فروشگاه های غیر معتبر جدی تر است و درباره فرآورده های گوشتی هم به شکلی دیگر مطرح می شود.

اگر به دنبال دلیل این تفاوت قیمت هستید، جالب است بدانید حکایت این ماجرا همان حکایت رنگ کردن گنجشک و فروختن به جای قناری است! چون برخی فروشنده های مواد پروتیینی مرغ را رنگ می کنند و به جای گوشت گوشت گاو و گوسفند می فروشند!ماجرای اختلاف نظر سازمان غذا و دارو و دامپزشکی درباره ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی نظیر سوسیس و کالباس یکی دو سال پیش بود که تیتر یک بخش سلامت رسانه های خبری بود، اما این خبر نیز مانند بسیاری از جریان های خبری دیگر، پس از مدتی فروکش کرد تا همین چند روز پیش که با طرح زمزمه هایی درباره استفاده از خمیر مرغ در سوسیس، کالباس ، حلیم و کباب کوبیده ، دوباره پای این محصول پروتیینی به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ را رنگ می کنند به جای گوشت گاو می فروشند!

مرغ را رنگ می کنند به جای گوشت گاو می فروشند!