مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1395 ساعت 11:102017-02-01سياسي

مشاور استاندار:
 
 طراحان لباس ایرانی و اسلامی حمایت می شوند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: از همه طراحان لباس اسلامی و کسانی که متناسب با ذائقه نسل جوان ما طراحی می کنند، حمایت می شوند.

- مشاور استاندار: طراحان لباس ایرانی و اسلامی حمایت می شوند مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: از همه طراحان لباس اسلامی و کسانی که متناسب با ذائقه نسل جوان ما طراحی می کنند، حمایت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مریم بیدخام بابیان اینکه پوشش اسلامی ایرانی باید مدنظر تمام طراحان و مردم قرار گیرد، اظهار کرد: باید طراحی هایی ارائه کنیم که ضمن پاسخگویی به تنوع طلبی دختران و زنان، بتواند معیارهای پوشش اسلامی را با خود داشته باشد.

وی ادامه داد: نمایشگاه مد و لباس با معرفی و ارائه الگوهای مناسب مد و لباس با فرهنگ ایرانی اسلامی، در راستای اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش تأثیرگذاری دارد.

بیدخام خاطرنشان کرد: جامعه ما در شرایط کنونی درگیر معضل بدحجابی است؛ لذا ضرورت با طرح های نو، پاسخگو نیازهای جوانان و هنجارهای دینی باشیم.

بیدخام تشریح کرد: نمایشگاه مد و لباس باهدف ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی، تولید و توزیع پوشاک اسلامی، زمینه سازی برای کشف و یا ظهور استعدادها و خلاقیت های نو، مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی و توسعه صنعت پوشاک با ارائه الگوی اسلامی ایرانی دای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور استاندار:
 
 طراحان لباس ایرانی و اسلامی حمایت می شوند

مشاور استاندار:
 
 طراحان لباس ایرانی و اسلامی حمایت می شوند