مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1395 ساعت 14:102017-02-01پزشكي

اینجا مصرف سوسیس و کالباس ممنوع است!


برای اولین بار در تبریز یک عرضه کننده ی فست فود به جای استفاده ار سوسیس و کالباس و با استفاده از ادویه های خاص غذاهای متنوع تهیه و عرضه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید محمدزاده که برای اولین بار در تبریز اقدام به ایجاد مکان عرضه‎ی غذاهای آماده و سریع اما بدون مصرف سوسیس و کالباس کرده است، در این خصوص اظهار کرد: طبق مشاهدات و تجربیاتی که از مصرف سوسیس و کالباس توسط مردم تبریز داشتم از این رو تصمیم گرفتم که با ایجاد چنین فضایی به عرضه ی فست فودهای بهداشتی بدون سسیس و کالباس اقدام کنم.

وی با اشاره به اینکه تنوع غذایی زیادی در این مکان فراهم است، بیان کرد: اکثر غذاهای طبخ شده در این مکان لبنانی بوده، البته عرضه ی فست فودهای متنوع یکی از ویژگی های بارز این مکان است، بنده به طور گردشی در 22 کشور حضور داشته و در این راستا به فعالیت پرداخته ام؛ اما متاسفانه طبق تجربیات، تنها جایی که سوسیس و کالباس به‎حد زیادی مصرف می شود، ایران است؛ البته در کشورهای دیگر نیز این موارد مصرف می شود؛ اما سوسیس و کالباس مصرفی آنان بسیار باکیفیت است.

وی با اشاره به گسترش فست فودها و همچنین گرایش مردم تبریز به سمت این نوع غذاها تاکید کرد: با توجه به افزایش تبلیغات سوء در راستای مصرف سوسیس و کالباس و با توجه به اینکه حتی خانواده ها نیز به سمت مصرف این گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا مصرف سوسیس و کالباس ممنوع است!

اینجا مصرف سوسیس و کالباس ممنوع است!